Eliasson skickar Juncker ett gummiband, väl beprövat redan på Migverket!

Favorit i repris för att jag inte kan släppa denna bild av Juncker. Detta är alltså EUkommissionens ordförande

Sen kan jag avslöja att då Svensk polischef Eliasson jobbade som chef på Migrationsverket införde han ”armbandsmetoden” för att personalen skulle glömma bort vilken skitchef han var

armbanden_farganpassade

Anledningen till att jag kommer ihåg det är för att jag själv skickade efter ett. Jo det är sant!

Jag tänkte att jag inte kan ändra på vissa puckon som jag inte kan välja bort så jag skulle försöka träna mig själv till att ändra förhållningssätt. Jomen tjenare!

Kan verkligen ett bubbelgumsrosa armband göra oss mindre gnällbenägna…? 

JA! (se Magazin24 2010-10-13)

Ju fler som antar utmaningen En gnällfri värld, desto snabbare sprider sig en ny och bättre attityd.

Plötsligt börjar man tycka att livet är rätt kul ändå, att folk är trevligare än de varit tidigare, att jobbet är stimulerande – man mår och fungerar helt enkelt bättre.

slut citat ”Leva-Lär”

HÄR har jag skrivit om det efter att Arpi tagit om ”Lean” 

Kommentera

