Godtrogna ”vuxenbarn” är vi…

……som skapat –uttryckt i media– ”ÖVERÅRIGA BARN” har ni hört något så jävla dumt?

Gnugga era ögon och lägg särskilt märke till den lille parveln med vit keps nedan. Halle-fucking-dudanemeeej!

Röda korset utflyktLyssna/se på denna video. ”Skräpfolket” som aldrig funnits några medel för annat än genom frivilliga, kyrkan osv

Pojke våldtagen

Pojke våldtagen

Alla vita cismän eller åtminstone många, särskilt de som jobbar på msm ”kommer ut” som sexförbrytare nowadays å sen en tid tillbaka. Saknar bara Virtanens bikt nurå. Kanske Lindberg kan bidra med nån flätdragning från skoltiden? Allt i ett skimmer av en förklaring att alla män är lika-särskilt Aftonbladets reportrar.

Lika som bär med balkongkastare hedersmördare/förtryckare och alla män från Mellanöstern som tycker kvinnor ska hålla sig på sina rum å hålla käft både på asylmottagningar och/eller i övrigt i samhället.

Bäste Tino Sanandaji/nationalekonom, kletar fast de patetiska typerna på väggen för andra att klösa ner. Skämmes tamejfan relativitetsrunkare!

Är jag grov? Ja det är jag. För mitt ”fina” tålamod och förmåga till sarkasm går på tomgång och jag är mer arg än någonsin på de som har fått förtroende att förvalta ekonomiska medel och vårt samhällsbygge så de fula orden torde flyga ur min mun som okokta vaktelägg rakt in i ögona på de som ev läser mig

Hur kan Sveriges folk acceptera detta? Varför går man inte quinn ur huse och…….skriver en insändare? Hahaha

Anal våldtäkt på asylboende på 12årig pojke

flyktingpojke på 42

NU FINNS DET VISST FOLK SOM JAG GILLAR SKARPT TROTS ATT JAG LÅTER SÅ SURMULEN—Oups skrek visst… sorry. Sakine har varit och är en mycket stringent skribent med mycket hjärna utan att se ut som ett ufo (ja ni vet- med xlarge frontloob)

Avdelning ”sport förenar”

jaja jag brukar spela dessa, ta det som en prövning och lyssna igen

One thought on “Godtrogna ”vuxenbarn” är vi…

  1. Hej.

    Institutionerna kommer att öppnas igen, i privat regi för skattepengar, på samma sätt som med så kallade flyktingar, men till lägre kostnad.

    Så går det när duktiga gossar och pappas prinsessor är de som får lov att bestämma.

    Av med dem med demokratiska, civiliserade, metoder blir vi inte. Men finns det en folklig vilja att byta ROT & RUT, låg ränta och billig sprit mot uppkavlade ärmar och hårt arbete? Jag (för)tvivlar om detta.

    Kamratliga hälsningar,
    Rikard, lärare
    Ps Ett råd som jag i smyg har börjat ge till högfungerande autister och deras ‘kusiner’ inom den neuropsykiatriska diagnosfamiljen: begär ny utredning i syfte att få diagnosen hävd. Det kan snart komma tider då man inte vill dyka upp i register som förståndshandikappad. Ds

    Liked by 1 person

Kommentera

