Fokusförskjutning och panik i PKfabriken

Nu ska vi onnes över rika som skatteplanerat, ngt som alltså inte är olagligt? Duschkabiner hotar den renlige svensken. Stympningar värre än Islamisters värv med kniven väntar när som helst den duschande. Ren terror faktiskt

duschar

47 kändisar krafsar varandra på ryggen medan de jublar över reklamplats i tidningar. Igen.

Så synd på så rara ärtor (en del av dem)

Kakan har fått nog

Kakan brukar ju få nog rätt ofta HÄR tex, då hon tyckte midsommarkransar var nationalistiska. För att inte tala om hur mycket nog hon fått av Svensk polis

malexanderkakan_acab650

Magda får luft och kvider att det är oacceptabelt samtidigt som hon själv rånar Svensken helt öppet 

magda ska lämna tebx alla stålar

Bäst blir det iaf när de mitt under godhet– moralbankandet i folkets skallar samtidigt tas med händerna ivrigt klösande ur biståndspengar från SIDA för att nå målet; en plats i säkerhetsrådet HÄR

*Ändamålet helgar medlen*begreppet har väl aldrig illustrerats bättre?

stal av SIDA

Stiftelsen Dag Hammarskjölds minnesfond uppger för Dagens Nyheter att de programpunkter som ordnades var inom ordinarie verksamhet, men enligt källor till DN är det ”uppenbart att klimatseminarierna i själva verket handlade om säkerhetsrådet”

slut citat DI

F.ö vet jag inte hur jag ska tordas informera maken om att Volvo nu plockat in ”slipa kniven skicka grisen till slakten” -Silvana Imam att fronta hans darling car

Volvo Imam

Eftersom landets polis kör Volvo kan ju Volvo lansera sina nybyggda polisbilar med ”Made in Sweden theme” ”Slipa kniven skicka grisen till slakten”? Den lär ju passa både SDáre och poliser

HÄR en hyllningstext om henne. F.ö var det i Kärrtorp hon kom ut som hyllad kulturpersonlighet. Något som av en del, tex Britta Svensson på Expressen uppfattades vara allt annat än en ”folklig” demo vilket jag bloggade om HÄR

En som var nöjd med arrangemanget var i alla fall vår biskop Antje Jackelen HÄR

Nedan en överlycklig Silvana som efter att ha sjungit ut detta…

Silvana sjunger

Jimme Åkesson retweetade Silvana Imam med sd-jackan och uppmaningen »Krossa sd«.

….och Imam kommenterar;

Det är aggressivt. Jag tror inte någon annan högt uppsatt politiker skulle komma undan med en sådan sak, säger hon medan hon tittar ut genom tunnelbanefönstret på väg till sin nya studio på Gärdet.

Fotnot

Volvos tema är ”Det är insidan som räknas”- och det får man väl hålla med om är en klockren beskrivning på vad/hur Silvana Imam för fram på allra bästa sätt?

Imam om vita

Maken var tydligen snabbare än Lucky Lukes skugga idag å har hunnit maila till Volvo

clip-art-lucky-luke-584415

Till annika.bjerstaf, Hemlig kopia: mig

Hej Annika,

som Volvo ägare och lycklig sådan med förra höstens inköp av en XC60 så blir jag ytterst tveksam till er senaste PR för S90.
Valet av Silvana Imam är minst sagt osmakligt!
En person som har metaforiska utläggningar om att döda meningsmotståndare och utövar rasism mot vita hör inte hemma i dessa sammanhang. Umgänget med yttersta vänsterkanten där våldsinslag är vanligt på agendan kryddar hela saken.
Jag är medveten om att denna typ av dåliga förebilder är inne men valet från er sida är ett bottennapp!
Ni får väl helt enkelt meddela mig om ni tycker att vita inte längre ska köra Volvo …
mvh XXXX
slut citat maken
********************
Idag för 28 år sedan var det påskhelg och jag låg nyförlöst på Skellefteå BB. Nu ska jag dra iväg å bjuda den nyförlösta på middag! Ska försöka komma i bra mood
Done!
Analsex o oboy
2 thoughts on “Fokusförskjutning och panik i PKfabriken

  1. Jag kör inte längre Volvo utan har bytt till en stor amerikansk SUV. Varje gång jag åker med den är det några miljöpartister som får huvudvärk och de förstår inte varför 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

