Deadpool och kultur

Igår fick jag ett tråkigt besked om en kroppsdel. En bekräftelse på vad jag redan vet, men ändå. Andas lugnt packade ihop mig mentalt och tog bussen till stan och tröstade mig efter besöket hos dssk med en kopp gott kaffe på Kanel. Kunde där boka in en oförhappandes hel timme massage i ett återbudshål hos bästa finska häxan!! Eureka…och satt sedan och drack vatten en hel timme i en ”eftermassage”fåtölj och språkade om livet med två kära personer

Därefter bjöd sonen mig på en god middag och bio. Tack käre son, precis vad mor behövde.

Vi såg ”Deadpool” och det var länge sedan jag skrattade så mycket, tror det var då jag såg Raimis ”Army of Darkness” 1992 som jag sist avnjöt en så skön splatterhumorfilm.

Kom hem å kollade tw. Så starka reaktioner efter en av de galna galornas samfunds heliga möten där en pristagare beklagade sig över att det var/är för många vita personer i publiken. Själv slapp jag se skiten pga ovan nämna aktiviteter istället

Tacktalet gjordes på Liauiska och arabiska alltmedan denna White as fuckperson gjorde uttalanden om att publiken var för vit.

Skämtar hon? Nej tyvärr inte. I det bleka landet Sverige skriker priviligierade duktiga komiker skådisar och/eller sånghens om hur bleka landets bleka urinnevånare är, och vilket brott mot naturlagarna moraliska lagarna och raslagarna det är

Noterar att Imams dylika tal som kvinna och buskätare förmodligen skulle generera en del ovälkomna dopp i grytan innan hon seglade som Libresse utan vingar från nåt tak eller blev stenad av annat än opiumdoppat hash i de land/länder hon flytt från?

Noterar också att hennes släkt tagit en flyktingbåt till Danmark?? I had no idea… 

min släkt har tagit flyktingbåten till Danmark och det är dem jag talar till. De är här med mig i kväll. För jag bryr mig bara om dem egentligen.

Silvana Imam

Ganska oförskämd och uppblåst tjej if u ask me. Tänk om jag skulle säga att jag bara bryr mig om min släkt? Hahahah host harkel..det skulle ju kallas allt från rasism till egoism. Troligen skulle Arnstad/Ernmanklustret ha ännu värre diagnoser på lut

You look like an avocado had sex with an older avocado

417756672514c33d59b6a69-48889875

cit Deadpools polare

Så, jag skrattar ihjäl mig igen! Fast detta är ju på riktigt! Svensk kultur då den är som bäst. Som en Raimirulle damned it!

Håller med ”Rocki_M och ”Dempa of Slottis” (klicka på pilen) Rasismen frodas på bästa sändningstid i Sverige, genom de sk ”Kulturevenemangen” Svt blackfejsar och stympar sig själva och oss i Kulturens och mångkulturens namn.

JAG ska betala detta?

Har skrivit om ”Rasifierade kroppar” tidigare och i det inläggets kommentarsfält är även mitt svar till en kommentator ett exempel på vad jag tycker, förutom det jag skrivit i inlägget och det står jag för. Detta skrev jag 13 december 2013 om bla Foujan –skända flaggan -Rozbehs påhopp på Thomas Ledin

WTF?! Om man vill ta ”paus från vitheten” och bor i Sverige och vill kämpa politiskt mot ”reproduktionen av vithet” Hur ska en ”vit” öht föra sig? vara? leva? bo? i sitt eget land? Påförande av skuld och skam för att de vita tillhör ”normen” i sitt eget land? och för att de har ”nedärvda privilegier i form av historiska förtryck av dem” – vilka ”dem”?

Vilka av mina förfäder har sabbat för hennes? Just asking…

Det är liiite svårt att fatta att denna kvinna är densamma som den 29/11 2012 fastslog att det inte handlar om vilken grupp människor som är mest diskriminerad ”det är ingen tävling.” cit Foujan.

Är det inte OS guld i diskriminering hon jagar nu?

slut citat mig själv

För att avsluta med lite verkliga problem kastar jag in ett inlägg i ett annat ämne

Ledarsidorna

Johan westerholm släpp skammen

Ja, varför bryr sig ingen! Det har jag funderat mycket på. För att det i det rika Sverige inte kan vara svenskar som är fattiga? För att vi inte ser fattiga pensionärer sitta och tigga på Avenyn i Göteborg? För att vår solidaritet med det svenska välfärdssystemet, som många av oss varit med om att bygga upp, är så djupt rotat i den svenska stolta själen? Att vi egentligen beter oss som den misshandlade kvinnan – vi skyller på oss själva och tycker synd om staten?  För att vi inte förstår att vi har blivit rejält lurade av våra politiker?

Helene Bergman hos Johan Westerholm

Under tiden?

Gräddar jag våfflor..kll4m_s-200x150tumblr_o259n201vz1sc0ffqo1_500

Foto Andersbergsskolan/Gävle där Imambesök står på schemat

Musab Idris, Andersbergsskolan vann 600 meter före Linus Blom (t.h) och Joel Carlsson.

Lite Islamism har ju ingen dött av

dsc_0260

…och apropå ”kultur” och att man ska tvångsbetala till den så gör vi det även till denna typ av ”Kultur”

cciew3aucait32k

6 thoughts on “Deadpool och kultur

  1. Fantastisk bild på de unga idrottarna du hittat…var kom den i från?
    Tråkigt med tråkigt besked. Är det fortsatta problem sedan benskada eller är det nya orosbesked (typ cancerknölar…)?

    Liked by 1 person

Kommentera

