Köttfrihetsnormen bostadsbristen signalpolitik och grissex

Förutom att Nyheterna flashar en undersökning de gjort som säger att det är bostadsbrist i Sverige (No shiet Sherlocks) så noterar jag att det lär ta 1000 år i den takt vi har nu om vi i shtaan ska bli 80 000 till 2030 Vi blev 7 personer fler 2014

Skellefteå 80 000

…och dit det bär dit bär det! därför manglas örona från det man slår på radion i duschen till det sista nyheter man ser om att kött bör skrotas liksom mjölken. Ett lallalande mumlande folkslag nickar entusiastiskt och jag känner bara;

Fine, vi ska visst göra oss helt utan egen matproduktion här i Sverige? Det bådar ju gott för Halalköttskrävande som just nu kommit hit i massor. Sen vill jag att varje person som ser nån av alla kötthatarprästerna/prästinnorna att noga dokumentera och leverera bildbevis då de smörjer kråset med annat än klappgröt eller palt. Fläsklös palt

En kul grunka var den söte lille hen som intervjuades i TVnyheterna om vad hen tyckte om vegetarisk mat på skolan. För andäktigt tyckte hen så klart att det var jättebra och sade sig vilja bli vegetarian som sin mor då hen blev stor

Efter lite googling hittade jag henem och inte vet jag, men kanske detta är anledningen till hens önskan?

Älglår plus blivande vegetarian, eller så är hens pappa jägare och då kanske hen kommer att ändra sig över tid å vilja bli som sin pappa istället. Hepp!

Bore älglår

Kommer ihåg dotters period av militant djurvänsskills. Hennes anförande vid bordet om det olämpliga i att äta kött- Lyssnade klart och frågade försynt om hennes glupskhet då mormors karl levererade JulRådjurssadel och stek varje år.

Dotter funderade så det knakade med nollställd min och svarade

-” Ja ja, de är söta- men de är goda också!”

Kan inte låta bli att fundera över hur det blitt med min tillblivelse om mina förfäder enbart tuggat lav och ätit drivis istället för att ta reda på allt av renen?

Sen hittar jag Strokirk som är så jävla rolig att han räddar min kväll. Han har koll på detta med ”signalpolitik” och konsekvenserna därav

Vill man förresten ta del av åldersbluffen kan man läsa Toklandet i ämnet och de länkar han har i DETTA inlägg

 

Inspirerad som man ju är av LUF´s senaste utspel om rätt att pöka djur i och utanför bur, ”wanted dead or alive” so to speak…åtrå sin döda moster i ur å skur och annat mums, så tycker jag avslutningsvis att denna story passar för samtiden

Så var det bonden Jonas som hade blivit änkling. Han orkade inte vara med i Bonde söker fru, men han ville fortfarande få till det, så han frågade grannen som varit ungkarl hela livet hur han brukade göra.

-Inga problem, sa grannen, det är bara att ta suggan.

Nästa dag träffade Jonas grannen igen och grannen kunde inte undvika att kommentera att Jonas var helt blåslagen.

Jo när jag skulle få ner suggan på rygg blev hon helt vild och bet och sparkades, berättade Jonas.

Men varför besvärar du dig med att få ner henne på rygg, det är väl bara att ta henne bakifrån?

– Man måste ju pussas lite också…

Av nån anledning tycker jag man får bestämma sig!

Äta maten eller pöka den? Pöka den först å äta den sen?  Det är frågan..

tumblr_kublw0wjyk1qatgjgo1_250 hqdefault

Nedan en feministisk djurrättsaktivist som mun till munmatar en galt med ekologiska hembakta havrekex

pigkiss

giphy2

 

 

4 thoughts on “Köttfrihetsnormen bostadsbristen signalpolitik och grissex

Kommentera

