”Grattis tjejer”

HÄR

Jag fick lite mothugg på gårdagens inlägg, Grattis tjejer, framtiden är full av svartmuskiga alfahannar. Det var bara en kvinnlig läsare som kommenterade, och hon gillade det inte. Men av fel anledningar, tror jag. Det föll mig aldrig in att någon skulle se det som kritik av kvinnor. Den aspekten fanns över huvud taget inte i min värld när jag skrev inlägget. Jag raljerade lite om två män på varje kvinna och att kvinnorna skulle kunna välja bort de etniskt svenska männen.

 

One thought on “”Grattis tjejer”

  1. Hej Mexan! visst är det korrekt att andelen manliga asylsökanden är i proportionen 9 versus 1. Samtidigt har ju alla ensamkommande tillgång till internet och mitt intryck är att vid familjebildande kontaktas landsmän för lämplig partner. Så på sikt blir det ingen överrepresenstation av någondera könet, ifall man inte, som c önskade, officiellt tillåter polygami,

    Liked by 1 person

Kommentera

