Thorwaldsson med dyslexi

1/4 av LOmedlemmar är SD sympatisörer. LO ska kampanja mot sina egna medlemmar med medlemmarnas pengar. Makes sense…not

Att kämpa FÖR olika frågor är en sak, att kämpa MOT ett parti är partipolitik. LO använder medlemmarnas pengar för socialdemokratisk propaganda.

klicka=förstora

LO SD

– Sverigedemokraterna är väldigt framgångsrika bland LO-medlemmar.

De har ungefär 23 procent. Samtidigt är det intressant att deras stöd är relativt starkt bland kvinnor jämfört med bland andra grupper.

SD-stödet ligger på 17 procent bland kvinnor, och på närmare 26 procent bland männen, säger Toivo Sjörén.

HÄR

3 thoughts on “Thorwaldsson med dyslexi

  1. Hej Mexan! Självklart kan också LO-medlemmar tänka själva. Idag är det väldigt orättvis konkurrens från utländska åkerier, som fritt får använda våra vägar, och invandrare, som får kostnadsfri utbildning inom vård. SD blir det enda oppostionspartiet!

    Liked by 1 person

  2. Tycker ändå att siffrorna verkar låga, det är ju främst LO medlemmar som bor och arbetar närmast de stora invandrarområdena. Många av LO’s medlemmar är själva invandrare, men i en annan tid när det behövdes arbetskraft och många av dem är väldigt pro SD.

    Liked by 1 person

    1. Självklart låga, ingen ställer sig tex i TV , som vanlig löntagare och säger att de röstar SD. Just nu pågår dessutom en fars av aldrig tidigare skådat slag där msm lyfter fram karaktärsvittnen som Jenny -FUCKSD Bengtsson som ju torde haft en del SDáre i sitt eget restaurangfack, samt Alexandra – ”jag blev femninist då jag jobbade med Josefsson- Pascalidou, allt i förhoppning att Svenne banan ska tänka- ”Oh! en kändis tycker…”osv.

      Haveriet pågår parallellt, man låtsas som om det som sägs av regeringsrepresentanter har en annan dignitet än det som kommer från SD. Det är rörande, patetiskt och naturligtvis rätt provocerande. Msm fortsätter sin bana som SD´s bästa valarbetare fast det är flera år kvar. När nu LO dundrar på kommer siffrorna att öka till över 30%. Jag hade fel på några 10delar före valet 2014

      Mitt i detta har de alltså mage att säga att SD propagerar med skattepengar hahahahaha! Aldrig någonsin har jag varit så glad över att jag gick ur facket för 8 år sen. Min bästa löneförhöjning någonsin och jag kan iaf vara säker på att JAG inte sponsrar LO´s skit

      Gilla

Kommentera

