Det finns ingen inhemsk Svensk kultur

Alla Svenskar får naturligtvis efter dagens TVsända Leasteadianliknande väckelse o skuldÅskampåförandesession tillskickade sig riktiga glasögon så att vi ser världen och framförallt Sverige i rätt ljus.

 Säg efter mig;

DET FINNS INGEN INHEMSK SVENSK KULTUR  

JAG SYNDFULLA EGOISTISKA MÄNNISKOSPILLRA SOM VANDRAR PÅ JORDEN ÄR EN KONSEKVENS AV INVANDRING
DET VAR MENINGEN ATT JAG SKULLE BLI EN FLÄCK PÅ LAKANET MEN ISTÄLLET BLEV JAG EN FLÄCK I SAMHÄLLET

LÄS  PROPAGANDAJIPPON MOT KRISEN AV LARS ANDERS JOHANSSON

Regeringen ordnar alltså ett jippo där opinionsbildande myndigheter driver att det inte finns någon svensk kultur?

****************************************

överfullt

klicka=förstora

överfull skola

Klicka =förstora

Statsministerns jippo idag berövar mig det sista av mitt människovärde

Thomas Gur FB

Reflektion;  stabsläge FULL BARBARA SANTANA- Ditt liv, din kultur, ditt land, allt är skapat av egots vibrationer

”Sverige behöver anpassa sig till självbilden att vi är ett invandrarland” Säger Ylva Johansson

klicka=förstora

Ylva Johansson

Vad ska vi anpassa oss till?

Publicerades den 3 okt. 2015

Samtal mellan en muslim och polis. Polisen gör ett strålande arbete med att förklara demokrati och yttrandefrihet

5 thoughts on “Det finns ingen inhemsk Svensk kultur

Kommentera

