Twitterdebuten blev "het"

Lottablockad

My gadd! vad jag tvittrade?

”It must have been love, but its over now” och en ärligt menad ovation av allt hon gjort på TV som musa! men visst blev jag besviken då hon skrivit nedanstående;

Lotta Lundgren kulturmarxistFör hon är och har varit asbra på det hon gör. Inte minst just jaktavsnitten tillsammans med GW. Vilken naturtalang på skjutvapen!

Att hon var/är kulturmarxist kan jag köpa, men jag är inte ”kär” längre. Som yrkeskvinna är hon top five i Sveriges television. Men t.om ”professorn” har bemött mig bättre!=)

(då jag gett beröm, vilket jag har) 

  Från: maria.skiddixxxxx

Datum: 2012-10-10 22:12
---bla bla bla
--bla bla bla
Är du egentligen upprinnelsen till kinderegg? "tre överraskningar i en"?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Njaa, aningen mer säl- än äggformad är jag trots allt. Mvh Leif GW
Professorn

GW å jagJag tror Lotta bara är svartis för hon har hittat vår mailkontakt och inte pallar att jag stötte på GW eftersom hon vill haán själv=)

musa1

Att tänka själv är förmodligen inget man sysslar med på twitter. Det viktigaste är att ha sitt eget ”flöde”=)) och jag säger som fröken Filippa Bark på Mellon;
– ”Lotta, I´ts not your fault”-”det är inte ditt fel!” …
….och jag är en gammal förtorkad tant utan menstruation och klämtande äggstockar hehe! och jag kan vara smygkär i dig i fortsättningen, säg det inte åt nån!! 
Kommentera

