"Jag är Birro!"

Anybody

”I dag är det Marcus Birro som ska hackas i bitar .. det var det förresten i går också .. och eftersom han envisas med att behålla sin personlighet och sitt egenvärde så är det väl det i morgon också?

Jag är Marcus Birro i dag .. och det finns fler än jag som tycker det som sker är motbjudande .. till exempel HÄR och HÄR och HÄR ochHÄR och HÄR och HÄR och HÄR
Jag är Marcus Birro .. eftersom jag anser att vi alla har rätt att umgås med vilka vi vill, som människor .. utan att värdera dem efter religion, hudfärg, politiskt ställningstagande eller klasstillhörighet. Jag vill kunna tänka, tycka och säga det jag vill och känner utan att behöva riskera att slitas sönder som hatobjekt för människor som har hatet och hånet som livsinnehåll.”
slut citat Anybody
Expressen förföljer alltså Birro, det är ju helt makalöst vilken skittidning!! De behöver lovebombingspanking
Birro har fått så mycket oförtjänt skit som jag tidigare skrivit om
Påminner om då Herrey fick smaka..
3 thoughts on “"Jag är Birro!"

  1. Jag fattar inte varför den stackars karln aldrig får vara ifred?!
    Marcus Birro är bra på många sätt och en riktigt trevlig kille.. Jag träffade honom ibland då han hängde mycket på ett ställe där jag jobbade då jag bodde i Göteborg!

    Ibland blir jag så illa berörd av kvällstidningar och dess raljerande sk ”krönikörer” som ägnar sig åt regelrätt jävla MOBBNING av honom som person!! Fy faen asså.. 😦 LÅT MARCUS BIRRO FÅ VA IFREEED känner jag..

    Hoppas du har en skön fredagskväll Mexan!! Kram på dig 🙂

    Liked by 1 person

    1. Om man följer tweetsen som ”Toklandet” lagt upp blir man mållös..usch och fy!och de räknar sig till ”goda”?! Vi har inget nät egentligen- snömos av linorna till träsket, men maken har trolat så man kan surfa på datorn via hans mobbe. Nu ska jag gå å sova -är inge fräsch, men blir förhoppningsvis bättre! Kram tebax!

      Gilla

Kommentera

