F! & MP´s förfest…

Inför Åkesson laddar nu F! för att utöva sk ”motaktioner” tillsammans med MP. Nedan ivrigt lapandes Armoddalens skogsstjärna för att uppnå intersektionalitetsrusets kraft och mod. Ungefär som med vikingar och flugsvamp ni vet.

Så här strax före Åkessons tal har det dock läckt bilder från F!´s träningsläger! Gudrun är mycket sur över detta!

 

Efter aktionerna menskollektiv och fittstickning har en tagit kampen till en helt ny nivå och kräver att det ska införas grenen ”Fittjogging” under nästa OS. På detta sätt tror en att en definitivt kommer att knäcka kulorna på manskollektivet på lång sikt.

Nedan ses F!´s  inlånade personal trainers som varit handlederskor. Uppvisningen räknar en med ska få ev åhörare som skulle vilja lyssna Åkesson och då bli ”smittade” av neofascistiska läror som fallit som mjäll från Reinfeldts huvud transformerats till en gök som sket i SvP´s öron varvid en kackerlacka hoppade ut ur dess mun och förvandlades till Åkesson.

Denna rituella fittjogging i Armoddalens hjärta kommer att neutralisera dessa neofascistiska läror så att de innan aftonsolen gått ner, har förvandlats till en fis som en kan måla grön, sätta i en bur och lära att vissla Internationalen.

En får hoppas att där inte finns en heshehunk i närheten som kan sabba löpet som förutom talkpudrat golv kräver indragna och knastertorra labior. Annars lär det bli tvärstopp, och lika svårt att få loss en F!aktiv från golvet som en sugpropp från badrumsväggen.

Nu åker räkor, lax och det vita vinet fram inför den magiska apparaten som visar oss all klokskap och hur demokratiska principer ska implementeras på Armoddaliska då en är en grupp fullstuderade Intersektionalitetsaktivister med ableistist/ageismkomplex och cissexismen som hänger som ett rött sammetsdraperi framför världsåskådningen.

Sk ”Demenskrati”.

 

 

2 thoughts on “F! & MP´s förfest…

  1. Som jag förstår så är inte du sverigedemokrat. Du har aldrig skrivit för dem. Däremot har du varit väldigt aktiv med att kritisera dem som kritiserar sverigedemokraterna. Men vad tycker du själv om dem egentligen? Hur kommer det sig att du alltid kritiserar dem som kritiserar SD men under dina 4 år av bloggande aldrig kritiserat SD? Är det så att du har sverigedemokratiska åsikter du inte riktigt vågar stå för?

    Gilla

  2. Hej NakenJanne, här kommer ngt att dra på dig en råkall sommardag,

    Jag har kritiserat dem som JAG anser behöver kritik. Säger man i Sverige -SÄRSKILT under de senaste 6 åren- ATT man är demokrat? Är du med?

    DÅ fungerar det INTE med att samtidigt utöva odemokratiska aktioner. Simple as that. False flag, lögn och förbannad dikt. Man TAR lagen i egna händer för det sk ”goda syftet”- MÅLET är ju så fint och ädelt-Har inte alla extremister den behjärtansvärda förklaringen. Resans knäckta ägg-våldtäkten på demokratin- ÄR vad demokratin motvilligt som ett ”olydigt” barn får svälja som fiskleverolja?

    Min tolkning är iaf inte att demokratin ger utrymme för våld, hot och sabotage. Vad tycker DU?

    De som uttalar sig som MEST demokratiska och reclaimeat och uttalar sig ha och utöva den MEST ”riktiga” demokratin i universum, men SJÄLVA utövar våld, hot och spottar på demokratin i realtid. De ska ha skit-eller det som iaf jag kan ge i politisk satir ENLIGT MIG.

    Jag har under åren kritiserat SSU specifikt för de är dels en ”ung å lite wild and crazy” organisation under etablerat partis fana-sånt som man får räkna med för de är ju så unga typ, och tex i Umeå har SSU haft Che guevara , genom Caviedes försorg- på sin hemsida, MED länkningar till marxism osv. Du tänker att det är ett bra och generellt accepterat politiskt system som bejakar demokratiska principer ey? F! är kommunism med ny etikett och inte trovärdigt för fem öre i min värld, har du missat min åsikt om den aggressiva oförsonliga sexistiska könssegregerade feminismen- seriöst??

    Vilken av de politiker (JAG är inge politiker-som går att RÖSTA på)- har du ställt SAMMA fråga till OM uppfyllandet av demokratins principer?

    Min kritik handlar om BRISTEN på demokrati och hyckleriet därikring. Den är snuskig och det är vad som ”sliter sönder” (poppis ord) landet.

    Vänstern på DE HÅLL där de rensat ut RF ska ha en eloge. de visar engagemang och lyhördhet men i stort har väl vare sig Sjöstedt eller Löfvén tagit avstånd från utomparlamentariska våldsamma ageranden? Det äcklar mig.

    DE/De man RÖSTAR PÅ har ett ansvar.

    Men det är verkligt intressant att frågan kring VAD jag skulle rösta på, är MER intressant än frågan VAD jag kritiserar.

    Jag har som plain bloggare ingen som helst skyldighet att deklarera VART jag lägger min röst, men jag kan tala om för dig att jag följer Mona Sahlins senaste utsaga på TV igår; S M FP C F! V el SD spelar ingen roll ur det perspektivet

    -” Man har rätt och möjlighet att lägga sin röst på det parti man anser sig föra den politik man vill och det kan vara olika partier över tid-det är det som ÄR demokrati”

    Gilla

Kommentera

