Kvällens citat ang "vithetsnorms-smilysar"

  • ”Hahaha varje gång när man inte tror att dessa knasbollar kan bli knäppare så hittar de på den ena dumheten efter den andra som varje gång överträffar deras tidigare bravader. Jag kan bara applådera åt deras glöd och deras genuina passion över att ständigt hitta dödsnazism i varenda litet hörn. Satan vad de lilla krabaterna jobbar hårt” slut citat
    ————————————–
    ang DETTA mer HÄR
    ——————————————
    Själv hade då jag inga som helst problem att hitta Smilys som avviker från den sk ”rådande vithetsnormen”
    Enligt TT har av självutplånande solidaritet – innan detta blir ett fall för ”Debatt” med sedvanliga gästerna Doubakil och Kitimbwa på åklagarbänken –  den ”rådande vithetsnormssmilysen” låtit hälsa att *hen* vidtagit åtgärder för att inte riskera att fortsätta kränka sin omvärld..
    emo
    ...med eftermälet-
    -”Jag orkade inte kallas vit längre eftersom jag enligt min DNA profil ända fram tills nu betecknats som” hundpiss-ivägrenen-gul”. 
  • —————————————————————————
Kommentera

