Till försvar för vargen

”Mitt på dagen, intill riksvägen i Grycksbo, blev Sven Danielsson brutalt nedslagen av tre maskerade personer beväpnade med baseballträ.

Han träffades av flera slag och sparkar.

– Innan personerna åkte från platsen sa de åt mig att jag inte ska uttala mig om vargar, uppger Sven Danielsson.” Artikel HÄR

FOTO KJELL JANSSON

———————————————————

Får väl förmoda att de sett denna video 07-24..

Radikaliserade människor är farliga för sig själva och inte minst omgivningen.

  #1
Medlem
Reg: Jun 2011
Inlägg: 137

I USA har vi sett vid flera tillfällen att radikala natur- och djurskyddsaktivister har begått terrorattacker.

Här i Sverige och Norden är vargen ett mycket känsligt tema. Vänsterradikala grupper som t.ex Wolf Army Sweden växer snabbt och inom dessa miljöerna finns det helt säkert personer som har tillräcklig vilja till att begå t.ex. mord på vargjägare och anställda i Länsstyrelsen och kanske även politiker.

Jag tror Säpo inte har särskilt mycket fokus på dessa grupper, fast de kan vara de mest extrema grupperna i Sverige.

Tror ni ”vargkramarna” utgör ett terrorhot?

7 thoughts on “Till försvar för vargen

  1. Johnny Höglin Wolf Army, fd nazze-ivrigt påhejad av APU..
    kända citat;
    ”förra året beskrev han hur han skulle tortera Naturdemokraternas partiledare –
    -”Har fan god lust att slå en tjuring i sidan på det där jävla aset, efter att jag slagit in hans pannben till en blodig sörja.”
    Att Höglin gärna använder sitt nazistiska förflutna för att försöka skrämma framgår av följande citat som också kommer från hans hemsida:
    ”Kanske därför som de har balls att hota kvinnliga vargvärnare bara, de sorgliga stackarna. För jag har inte hört skit alls faktiskt från mongona, men det är så med syltryggar. De pratar OM men aldrig MED… Sen kanske de fattar i och med min bakgrund och natur att jag inte vänder andra kinden till heller om det skulle vara nåt. Jag ger allt jag får med ränta, både på gott och ont.”

    Han är bland annat dömd för misshandel, hets mot folkgrupp och knivhot under sin tid som ledare för en nazistgrupp i Eskilstuna.

    Skön snubbe..

    Gilla

Kommentera

